קידום אתר עורכי דין
נט דין הינו אתר המאפשר לכל משפטן ועורך/ת דין להרשם לפי קטגוריות  של נושאים והתמחות. האתר מרכז עורכי דין המסודרים בהתאם לכל תחום העיסוק השונים ואפשרות פרסום של עורך דין באופן עצמאי. חיפוש עורכי דין מתבצע בקלות לפי כל נושא או שם של משרד עורכי דין כאשר הדירוג אינו מייצג. קידום אתר נט דין לפי הנחיות גוגל.

במדינה קטנה יחסית כמו שלנו איתור של משפטן המנהל משרד או שותף באחד מהם הפך להיות משימה לא קלה. מספר המוסמכים כל שנה לנהל משפט ולשמש כמייצג במשפט – קרי סניגור – רק עולה לרור הביקוש הקיים של לימודי משפטים מוכרים ואפשרות התמחות שלאחריה אולי יותר לאותו תלמיד לעסוק ולספק שירותי ייצוג משפטי. עם כמות כל כך גדולה של מוסמכים ומשרדים אפשר ללכת לאיבוד בנקל וגם ביצוע חיפוש באינטרנט יוביל אותנו לכל כך הרבה, ובעיקר לאותם עורכי הדין שהינם בעלי אתר אינטרנט ודאגו מבעוד מועד לבצע קידום אתרים או פנו לחברות המתמחות בתחום. אתרים אלו עשירים בתוכן וחלים עליהם מגבלות של לשכת עורכי הדין הישראלית כמו הימנעות ממתן ייעוץ משפטי ברשת או בפורומים, אי פרסום המונח התמחות אלא תחומי עיסוק וכדומה. אתר עורכי דין נט דין קרם עור וגידים לפני כמה שנים בכדי לתת מענה מהיר ומידע מסודר על כל אותם משפטנים מוסמכים גם לפי רשימה שמית של כל אחד ובנוסף אפשרות חיפוש בקטגוריות שונות כאשר קיימת גם יכולת צפייה בפרטי יצירת קשר מיידי או גלישה לאתר. לאחרונה פיתחנו ממשק חיפוש לפי עיר או איזור פעילות של הרשומים באתר ואנו שוקדים על סיומה.

עורך דין

 ציטטת החוק – לפי חוק חוק לשכת עורכי הדין, תשכ א – 1961, פרק רביעי – הכשרה למקצוע 
 אדם כשיר להיות עורך דין אם נתקיימו בו אלה:
    (1) הוא בעל השכלה משפטית גבוהה;
    (2) עבר תקופת התמחות;
    (3) עמד בבחינות הלשכה.

מלבד האוניברסיטאות המוכרות בארץ שמכשירים תלמידים לעסוק במשפטים קיים תיקון :

השכלה משפטית גבוהה.
 אלה בעלי השכלה משפטית גבוהה לעניין סעיף 24:
(1)       בוגר של פקולטה למשפטים במוסד בישראל או בוגר של מכללה למשפטים, שהוכרו כמוסד להשכלה גבוהה בהתאם  לחוק  המועצה להשכלה גבוהה, תשי ח  – 1958;
    (2) בוגר בלימודי משפט במוסד בחוץ לארץ שהוכר, לענין הוראה זו, על ידי האוניברסיטה העברית בירושלים כמוסד להשכלה גבוהה; או מי שלמד במוסד כאמור ועמד בבחינות בהיקף אשר לדעת האוניברסיטה העברית בירושלים ראוי להיחשב כמקנה לו השכלה משפטית גבוהה.
    (2א) בוגר בלימודי משפט במוסד בישראל, בעל רישיון לפי סעיף 25ד או לפי סעיף 25ט לחוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958, שהוא שלוחה או סניף של מוסד בחוץ – לארץ, ובלבד שהמוסד בחוץ לארץ הוכר לפי פיסקה (2).
    (3) מי שהוסמך בחוץ – לארץ לעריכת דין ושימש בחוץ לארץ לפחות שנתיים עורך דין או בתפקיד שיפוטי, ומי ששימש בחוץ לארץ לפחות שנתיים בתפקיד שיפוטי שרק בעל השכלה משפטית כשיר לו.
    (4) מי שסיים לימודיו במכללה למשפטים, שהוכרה לעניין זה על פי האמור בסעיף 25 ב.

 לאדם שעמד בתנאים כולל התמחות ושאר דרישות הלשכה רשאי לייצג כל אחד גוף פרטי מסחרי ציבורי וולנטרי או אחר בכל תחום כמו : נזיקין, פלילי, תעבורה,נדלן, בניה,רשלנות רפואית, גירושין, חוזים,בנקאות, פטנטים, דיני עבודה, זכויות יוצרים,קניין רוחני, תאונות דרכים, ערכית הסכמים, ירושה או עזבונות,צוואות ועוד…
הייצוג המשפטי אמור להיות ללא משוא פנים גם אם בקרב הציבור קיים קונצנזוס של מי שהופיע בחדשות היומיות שעבר עברות שאין עליהן סליחה וייתרה מכך – סדילה עד כדי מוקצה מחמת מיאוס שאינו ראויי כלל למחילה או יצוג כלל. הכוונה לדוגמה  היא אותם הורים מתעללים בילדים בצורה מחפירה ומעוררת כעס רב, או רוצחים  חסרי מצפון שהגיעו לכותרות ולא בזכות. אין מקום מבחינת החוק לעשות איפה ואיפה. על עורך הדין מוטלת האחריות למתן שירות כייאות תוך התעלמות והצבת מחסום רישגי לנוכח הנאשם החשוד בעבירות חמורות אלו שבצידן נקבע בחוק העונש הקיים.

אתר עורכי דין

בישראל מעל 60 אלף עורכי דין מוסמכים. מספר עצום ורב ביחס ישיר לאוכלוסיה בארץ. התחרות היא עצומה על הלקוח אשר זקוק לשירות משפטי. חיפוש באינטרנט מניב אלפי אתרים של משרדי עורכי דין בכל סוגי ההתמחות. גם אינדקסים ואתרי נישה ייחודיים לא חסרים. חלקם מציע גם "ייעוץ" ברמה כזו או אחרת. לא בטוח שזה בהתאם לכללי האתיקה. ולאור האתיקה בנושא הפרסום – עבור עורכי דין קידום אתר בגוגל הוא הפתרון המועדף. שהרי ישנם לא מעט הנחיות עליהם כבודד או משרד מבחינת הפרסום. ההגבלות מעט מטשטשות את הגבול בין מותר ואסור. אבל הקידום אינו חורג מהכללים הנוקשים. לכן זו האפשרות העדיפה מבחינתם.

קידום עורכי דין

 האינטרנט עשיר באתרים של משרדי עורכי דין בעלי עיצובים שונים שאחדים מרשימים ואחרים בסיסיים יותר שהינם אתרי תדמית או פורטלים המכילים הרבה מידע, פסקי דין, חדשות משפטיות מאמרים והסברים מועילים שתועלתם למוניטין גדולה מאוד להבדיל ממודעות עיתונים ומקומונים. דא עקא שגולשים רבים לא ממש נחשפים מולם ולא מבקרים בהם כי אינם מקודמים במנועי החיפוש גוגל וואלה יאהו אמ אס אן נענע ודומיהם. במקביל ישנם חברות קידום אתרים רבות שבין השאר מציעים שירות קידום אתר שפועלות באופן אינטנסיבי מקצועי מי פחות ומי יותר, לנסות למקם אותם בגוגל בתוצאות עליונות לפי מילות חיפוש נדרשות התואמות את תוכנו של האתר או תחום העיסוק / המומחיות בה ידוע האתר. בנוסף לכך היכולת לפרסם בתוצאות קישורים  ממומנים של גוגל מביאה גם לחשיפה שבגין כל לחיצה של מחפש אתרים או מידע – מבוצע תשלום שניקבע. בקידום האורגני יש לבצע את ההנחיות מגוגל לבעלי אתרים, להקפיק על הימנעות מספאם, ליישם אופטימיזצייה ולהוסיף מאמרי תוכן ומידע איכותי שיגרום למבקר לקרוא אותו בעיניין ובכך להמשיך לשוטט באתר בסקרנות, קישורים אל האתר יועילו בדרכם אולם זה לא החלק החשוב בתהליך. נדרשת המון סבלנות ואורך רוח בכדי להצליח – ולא תמיד כך הם פני הדברים. בהצלחה לכולם. 

עורכי דין דיפלומטים

בית המשפט מהווה רק חלק מזירת התביעה, משום שאת ההכנה הראשונית מבצעים מחוצה לו עוד לפני תחילת הדיונים. לומדים את החומר את הרקע ושאר הנסיבות. בוחנים את האשמות והחשדות ונוברים בחוקים כולל תקדימי עבר ומשפטים דומים אם יש צורך. את הייצוג המשפטי ושאר ההתנהלות אנו נחזה בה בעת הדיונים וכבר מהראשון לדמותו של עורך הדין ישנה חשיבות פסיכולוגית מסויימת. זירת ההתגוששות בין הצדדים הניצים מהווה קרקע בימתית עבור עורכי דין דיפלומטיים, משפטן בעל מוניטין ומוכר בישראל כמוהו כיחצן של נתבע או חשוד. את יחסי הציבור מקדמים בעצם נוכחותו והתיק שבו הוא לקח על עצמו, ובמקביל כתבת רקע ועמידה מול מצלמת טלויזייה להשמעת טיעונים והשפעה על דעת קהל רחבה מחוץ לבית המשפט יכולה להועיל מאוד.  אם מדובר באירוע חריג שהגיע למדייה התיקשורתית וזכה לחשיפה גדולה, היחצנות נועדה לשפר את התדמית של הנאשמים, וזה חשוב במיוחד אם נוצר קונצנזוס הפוך בקרב הציבור המביע שאת נפש מאב שרצח את ילדיו, או עבריין שהכה ופצע קשות קשישה ערירית. דיפלומטייה שכזו צריכה להעשות בזהירות רבה תוך השמעת דברי הלל ושבח על החשוד בלשון נהירה גם אם ההצגה והמסרים שמועברים נוגדים או שוללים את העובדות הידועות לקהל הרחב.

עורכי דין מפורסמים

 סברה בקרב חלק מהאנשים – שאין לה הצדקה יאמרו משפטנים – שאם ישנו משרד עורכי דין מפורסם אשר עצם החלטתו להוות סניגוריה עבור נתבע ולהבדיל לשמש תובע מטעם אדם כלשהו, יש בה מידת השפעה על השופטים המנהלים את המשפט. באופן פסיכולוגי כל אחד יכול להעלות השערות כי עורכי דין מפורסמים ומוכרים שצברו את המוניטין והתדמית הציבורית כבעלי משקל דותעתי, יועילו לצד שאותו הם מייצגים ואף יותר מכך יגרמו להשפעה לטובתם. עורך דין טוב זה מי ששמו הולך לפניו תרתי משמע במיוחד אם הוא נוהג לשמש סניגור עבור אנשים נושאי תפקיד ציבורי או פוליטי, אשר מצליחים לזכות דמות ציבורית ידועה, או לפחות להשיג במרכאות פסק דין שולי לנוכח האשמות חמורות. תוצאות העבר הינן אבן דרך בכדי להיות מוכר וידוע בקרב כלל הציבור ובתי המשפט, גודל המשרד והמועסקים בו כולל מתמחים יוסיף לתדמית ולפרסום כולל דירגו עורכי דין על ידי גופים כלכליים חיצוניים שאינם קשורים.