קידום אתרים – INDEX,FOLLOW  אינדוקס דף אתר

זהו הבסיס הראשוני עבור מנוע החיפוש ( האלגוריתם של גוגל, רחרחן,זחלן, רובוט סריקה…) כיצד להתייחס לדף. נהוג להוסיף את רחד התגים כבר בהקמת הדף והוספתו לאתר. מציבים אותו בראש הדף בתוף תגי ה HTML . הכנתי  הסבר קצר כיצד להורות לרובוטים של מנועי החיפוש לאנדקס דף אתר או לא.

חשיבות הוספת הדף לאינדקס גוגל.

כזכור לגוגל ולמנועי חיפוש נוספים יש רובוט סריקה/זחלן/ספיידר אשר מגיע לבקר בדפי האתר לסרוק אותם בתדירות משתנה.יש דפים שניסרקים כמעט כל יום ויש דפים שנסרקים אחת לכמה ימים ואפילו שבועות. אנו נתייחס לסריקת דפים קיימים וגם חדשים באתר.

הפקודות אשר מורות לזחלן האם לאנדקס ולעקוב אחרי דף אליו הגיע ממוקמות בתוך תגי המטא.

1. <meta name="robots" content="index,follow">
2. <meta name="robots" content="noindex,follow">
3. <meta name="robots" content="index,nofollow">
4. <meta name="robots" content="noindex,nofollow">

1. מורה לרובוט : אנדקס דף זה במטמון, ועקוב אחרי קישורים מתוך דף זה. העקיבה אחרי קישורים כמוה כהצבעת אמון בקישורים שיש בדף, מעין המלצה על דף או אתר אליו יש קישור.

2. אל תאנדקס דף אתר זה, אולם התייחס אל הקישורים בדף כמומלצים מבחינת עיניין ותוכן משלים.

3. אנדקס דף אתר זה, אולם לגבי הקישורים אל תתייחס כתוכן ועיניין מומלץ. משמע אין תרומת עוצמה אל הקישורים.

4. לא לאנדקס את דף אתר זה במטמון ולא ממש ממליץ על הקישורים שיש כאן. פשוט אל תתייחס אל הדף כמכיל תוכן או עיניין משלים או אתרים אשר מומלצים בדף אתר זה.

# קידום אתרים והחלפת קישורים

הערת אגב חשובה, רבים פונים אליך ומציעים לך כבעל אתר אינטרנט החלפת קישורים. הקישורים ברובם מועילים לתהליך קידום אתר בגוגל כפי שהוזכר, אבל סחר בקישורים (בתשלום)  אינו מומלץ וגוגל מתייחס בהתאם לסוחרי קישורים, אשר כל מטרתם היא קידום אתר אשר ברשותם. בעבר הרחוק גוגל נתן חשיבות ייתר לאתרים אשר יש אליהם קישורים רבים ובמיוחד אם האתר המקושר והמקשר עסקו והכילו תוכן ועיניין באותם נושאים או נושא משלים כגון קידום אתרים מול פרסום אתרים, וכך בלי משים נולדו סוחרי קישורים אשר רק יצרו בילבול וחוסר אמינות של המקשרים והמקושרים. שיטוט בכמה אתרים יגלה לך דף קישורים אשר לעיתים אין ביניהם נושא או עיניין משותף או משלים של תוכן האתר.